RADYO ÖZGÜN
Kulaklarınızdaki En Samimi Ses
 
 Yabanci (Eskisehir) ,   Fikret kizilok Bu kalp seni unuturmu.Tum unutamayanlara...          |           Murat alkan (İzmir) ,   İyi yayınlar değerli hocam nasılsınız iyisiniz inşallah sizden bütün silah arkadaşlarım için Esat kabaklıdan gez oğul parçasını istiyorum iyi yayınlar diliyorum değerli büyüğüm hocam ...          |           Şükrü Uğur (Gaziantep ) ,   Mehmet hocamızdan güzel bir parça dinlemek isteriz İyi yayınlar ...          |           Şükrü uğur (Gaziantep ) ,   Mehmet hocamızın güzel sesinden güzel yüreğinden bir parça dinlemek iyi gelecektir ...          |           Celal Çelik (Gaziantep ) ,   İyi yayınlar ben gaziantepden solist celal çelik ve mehmet hocaninda ogrencisiyim çok kıymetli mehmet hocama başarılar diliyorum selamlar sevgiler..iyi yayınlar ...          |           Murat alkan (İzmir bornova) ,   İyi yayınlar değerli hocam ben eski öğrenciniz sizden dağlar sevdamı atamadım ben parçasını rica ediyorum ...          |           Hanifi kacar (Gaziantep) ,   Slm dost kardeşlerden ben bayramın arkadaşıyım bizim için bir şarkı çalarmışım birlikte dinliyoruz ...          |           Hanifi kacar (Gaziantep) ,   Slm dost kardeşlerden ben bayramın arkadaşıyım bizim için bir şarkı çalarmışım birlikte dinliyoruz ...          |           Ece (İstanbul) ,   ozan abi dün çok hastaydi bu gün çıkmamış yayına eski kayıt bu. demekki çok hasta geçmiş olsun abi...          |           Fatoş (Gaziantep) ,   Niye doğdun mahmudo...          |           Fatoş (Gaziantep) ,   Atmacayı vurdular bir avuc kanı için ...          |           Nazif (Antep) ,   Candan ileri alabilirmiyiz...          |           Fatma yıldırım (Gaziantep ) ,   Bunca gamı bunca derdi mevlam yalnız bana mı verdi söylersen çok sevinirim gardaşım ...          |           Süleyman Sönmez (İstanbull) ,   Selam kardeşim, yayını zevkle takip ediyorum. Benim de canımı sıkan şu ÖTV sanki zorunlu tüketimleri bedava yapıyorlar yada bir kolaylık sağlıyorlar da özel tüketime ekstra vergi alıyorlar....          |           Ferit (İstanbul) ,   Mehmet bey iyi yayınlar. Ahmet Kaya hep sonradan gelir aklım başıma rica edebilirmiyiz?br...          |           Şükrü uğur (Gaziantep ) ,   Mehmet hocama selamlarımızla Yayınlarınızda başarılar diliyorum ...          |           Süleyman Sönmez (İstanbul) ,   Merhaba kardeşim; güzel sohbetinle sabahları keyif verdiğin için teşekkürler. Seni dinlemekte kahve gibi geliyor. :)...          |           Merve (Türkiye) ,   Sizi burda görmek ne güzel...          |           Evrim (istanbul) ,   İyi yayınlar ve başarılar dilerim abicim. Yeni yayın döneminde aramızda seni görmek güzel eserlerini dinlemek ayrı bir onur. sıradaki eser başta sana ve tüm dinleyicilerimize gelsin...          |           Erhan (Çamlıca) ,   Abi iyi yayınlar. Bizim için çal sen seç abi...          |           Emre Yıldırım (İSTANBUL) ,   Carpe diem hande yener...          |           Nurten (Almanya) ,   Ankaranın bağları...          |           Ali (İzmir) ,   Muazzez ersoy unutursun diye...          |           Emre Yıldırım (İSTANBUL) ,   DJ OZAN BARUTÇU SÖYLESİN ...          |           Nihat (Erzurum ) ,   İyi yayınlar hayırlı olsun ...          |           DJ EMRE YILDIRIM (İstanbul) ,   Sibel Can ölürüm çalarmısınız...          |           DJ EMRE (İstanbul) ,   mükemmel ortam...          |           Ayşe Özgen (Bursa) ,   Gülaydan takvimlerden haberin var mı çalar mısınız? Benden sevdiğime gelsin...          |           Ozan (Bodrum) ,   Site bu hali ile çok güzel olmuş. İyi yayınlar başarılar....          |           Gülay (İstanbul) ,   Zerrin özerden son mektup tüm sevdiklerime gelsin lütfen...          |         
Kullanıcı:    Parola:    Üye Ol   Şifremi Unuttum  
 
 

Gökhan Özen - Milyoner - 2013


Gökhan Özen
Milyoner 
Seyhan Muzik 
2013 
 
 
1. Milyoner
2. Budala
3. Seni Seviyorum
4. İki Yeni Yabancı
5. Benden Sorulur
6. Ne Farkeder
7. Sahte Hoşçakal
8. Aşk En Çok Bize Yakışır
9. Sensizlik Kıyamet
10. Nereye Kadar
11. Gelemem
12. Budala Akustik
13. İki Yabancı ( Versiyon)